Jake Paul kan potentielt møde Conor McGregor i en hybridkamp med nogle ganske bizarre regler.

Jake Paul tabte på knockout i sjette runde til den tidligere verdensmester i sværvægt Joshua, og har nu en rekord på 12-2, da han også tabte til Tommy Fury i 2023.
Når han vender tilbage, vil hans profil dog være større end nogensinde før takket være kampen mod AJ, og Paul er uden tvivl allerede i gang med at planlægge sit næste træk.
Ifølge tidligere verdensmester George Groves kan en potentiel kamp mod Conor McGregor blive den næste for amerikaneren .
Groves mener, at Paul og McGregor kan ende med at møde hinanden i en bizar hybridkamp med boksning, bare-knuckle og wrestling.
– Conor McGregor er det største navn i MMA og meget begrænset som bokser. Jeg tror, det er den vej, Paul vil gå, sagde Groves til Bet Victor Casino.
– Du kan få en rangering, du kan få et WBC-interimbælte, du kan få alt, hvad du vil i boksning, hvis du skaber penge, men at kæmpe om USA’s cruiserweight-titel – det er der ingen, der går op i. Han har brug for at kæmpe mod kendte navne. Conor McGregor ville sælge helt vildt.
– Jeg tror faktisk, Jake Paul slår Conor McGregor. Intet kan skræmme ham længere. Han har kæmpet mod Anthony Joshua. Han har besteget Mount Everest uden sikkerhedsline. Intet skræmmer ham.
– Conor McGregor skræmmer ham bestemt ikke. Trash-talken bliver fantastisk. Han kan måske endda komme ind under huden på McGregor.
– Det kunne være boksning de første tre runder, derefter wrestling og så bare-knuckle i de sidste tre. Jeg ser Jake Paul som favorit.
McGregor afsoner i øjeblikket en 18 måneder lang karantæne for brud på UFC’s antidopingregler. Karantænen begyndte den 20. september 2024 og varer indtil 20. marts 2026.