Anthony Joshua har foreslået to store stjerner, som Jake Paul bør overveje som sine næste modstandere.

Selvom han slog ham i gulvet og brækkede hans kæbe i processen, var Anthony Joshua alligevel imponeret over Jake Pauls mod og viljestyrke, da de to delte ringen i Miami.
I en stærkt omdiskuteret kamp tog Paul kampen op mod den tidligere verdensmester i sværvægt, hvilket kom som et stort chok for mange.
Ikke overraskende var Joshua klar favorit før kampen, men han måtte arbejde for sejren og formåede først at sende den amerikanske bokser i gulvet i sjette omgang.
Paul brugte de tidlige omgange på at undgå Joshua, hvilket ikke var overraskende, men da trætheden satte ind, blev han et nemt mål, og til sidst endte han på gulvet for femte og sidste gang i sjette omgang.
På pressemødet efter kampen roste Joshua sin modstander og fremhævede den respekt, han har for ham, fordi han overhovedet turde gå i ringen.
– Jake har kampgejst, sagde han.
– Han har hjerte. Han gjorde sit bedste, og jeg tager hatten af for ham. For det første er der mange boksere, der ikke har turdet gå i ringen mod mig – men det gjorde Jake.
– Og selv da han blev slået i gulvet, prøvede han hele tiden at rejse sig igen. Det respekterer jeg.
På grund af sin brækkede kæbe er Paul naturligvis tvunget til at holde pause, men Joshua tror fuldt ud på, at han vender tilbage i 2026 – og han har allerede to mulige modstandere i tankerne.
– Så, Amerika – jeg tror, I har en, der potentielt – hvis han stadig har hjertet til det – kan komme tilbage igen, ryste støvet af sig og måske fylde arenaer i 2026, sagde han.
– Måske mod Gervonta Davis eller Ryan Garcia – hvem ved.