Marc Casadó har besluttet sig for at forlade FC Barcelona efter denne sæson.

Midtbanespilleren Marc Casadó har besluttet sig for at finde en anden klub til sommer efter begrænset spilletid under Hansi Flick.
Den unge midtbanespiller har ifølge Diaro Sport besluttet at søge nye udfordringer efter sæsonen.
Den 22-årige midtbanespiller har haft en vanskelig sæson og har haft svært ved at spille sig til en fast plads på holdet under Flick. Indtil videre har Casadó blot startet inde i ni ligakampe i La Liga.
Situationen er samtidig blevet mere kompliceret for den unge spanier, efter at både Gavi og Marc Bernal er vendt tilbage fra skader.
Det har ført til yderligere konkurrence om pladserne på midtbanen og gjort det endnu sværere for Casadó at få spilletid.
Ifølge Diario Sport har den manglende tillid fra trænerstaben fået konsekvenser for spillerens fremtidsplaner.
Den catalanske midtbanespiller føler ikke, at han anses for at være en central del af Flicks planer, og derfor er han klar til at forlade klubben til sommer.
Det spanske medie skriver, at beslutningen allerede er taget, medmindre situationen ændrer sig markant i de kommende måneder.
“Alt dette har påvirket den catalanske midtbanespillers beslutning om at forlade Barcelona ved slutningen af sæsonen,” skriver avisen.
I samme ombæring understreges det, at kun en væsentlig ændring i hans rolle på holdet kan få ham til at genoverveje planerne.
“Kun en radikal ændring i hans situation mellem nu og slutningen af sæsonen vil kunne ændre en beslutning, der allerede er blevet nøje overvejet,” lyder det.
Casadó har dermed udsigt til at finde sig en ny klub i jagten på mere spilletid, hvis ikke forholdene ændrer sig i Barcelona inden sæsonens afslutning.