Amorim kritiserer mangler: United smed endnu en sejr væk

Mandag aften smed Manchester United endnu en sejr væk, da de måtte nøjes med 4-4 mod Bournemouth.

Foto: Stefan Constantin 22 / Shutterstock.com
Foto: Stefan Constantin 22 / Shutterstock.com

Ruben Amorim udtrykte sin skuffelse over, at Manchester United ikke formåede at slå Bournemouth, trods lange perioder med dominans i mandagens 4-4-opgør.

United var foran to gange i første halvleg, før de tidligt i anden halvleg kom bagud 3-2. Holdet kæmpede sig tilbage og bragte sig foran 4-3, men indkasserede et sent mål og måtte dermed nøjes med ét point.

Selvom Amorim anerkendte, at det var en underholdende kamp for de neutrale tilskuere, og at præstationen var bedre end i de to foregående hjemmekampe, var han ikke tilfreds.

– Det er virkelig skuffende. Vi er meget skuffede. En vanvittig kamp. Det kan se ud som om, vi mistede de to point i anden halvleg, men jeg synes, vi mistede dem i første halvleg, sagde han.

– Vi dominerede og skabte så mange chancer. Vi burde være gået til pause med et helt andet resultat. I sidste ende fortjente vi mere. Det var en sjov kamp for alle på stadion.

– Jeg synes, vi startede rigtig godt. Vi spillede en rigtig god første halvleg. Resultatet burde have været helt anderledes. Og så igen: seks minutter inde i anden halvleg, ligesom mod Nottingham, mister vi koncentrationen, og de scorer to mål.

– Men vi formår at komme tilbage i kampen. Vi scorer igen to mål, og så skal vi lukke kampen. Et indkast i vores boldbesiddelse – der skal vi tænke os om, ikke sætte tempoet op igen, men bevare roen og lukke kampen. I sidste ende var det en sjov kamp.

Efter mandagens kamp er United at finde på en 6.-plads i Premier League med 26 point efter 16 kampe.

Seneste spilforslag
Om
SportInsider.dk udgives af:
Busekist Digital
CVR: 28491735

Trindsøvej 6, 1.
8000, Aarhus C
Danmark
SportInsider.dk