Manchester United har droppet deres fokus på Antoine Semenyo og i stedet rettet det mod Bundesligaen.

Manchester United har udset RB Leipzig-stjernen Yan Diomande som transfermål, hvis det ikke lykkes at hente Bournemouth-stjernen Antoine Semenyo. Det skriver talkSPORT.
De Røde Djævle brugte over 1,7 milliarder kroner på at styrke truppen i sommer og hentede Matheus Cunha, Bryan Mbeumo og Benjamin Sesko samt Senne Lammens.
De har ganske vist forbedret sig, men resultaterne har fortsat været ustabile, hvorfor de i skrivende stund er på en 7.-plads i Premier League.
Semenyo har været et fokus forud for januars transfervindue, hvor hans frikøbsklausul på cirka 555 millioner kroner er aktiv frem til den 10. i måneden.
Men på grund af hård konkurrence om hans underskrift, er den engelske storklub allerede begyndt at undersøge alternative løsninger.
Det har fået dem til at kigge på Diomande, der har fået sit store gennembrud i RB Leipzig denne sæson, hvor han har scoret syv mål og leveret to oplæg.
Så sent som sidste år spillede han semiprofessionel fodbold, men har i år udviklet sig til at være et af de mest eftertragtede talenter i Europa.
Både Manchester City og Chelsea har også været i dialog med Semenyo, og ifølge Sky Sport er City den foretrukne destination for den 25-årige stjerne.
Derfor har United udset sig Diomande, som dog ikke bliver billig at hente, da RB Leipzig kræver op mod 745 millioner kroner for at give slip på ham.