Anders Antonsen ærgrer sig over den seneste nyhed fra Viktor Axelsen, der igen sidder ude med en skade.

Viktor Axelsen er en af verdens største stjerner inden for badminton. Til trods for dette, så er han ikke med ved World Tour Finals i denne uge.
Den danske stjerne har haft et år præget af skader, hvorfor han ikke har kvalificeret sig til sæsonens sidste turnering.
Selvom han havde kvalificeret sig, ville det dog ikke have gjort nogen forskel. I sidste uge afslørede den 31-årige stjerne nemlig, at han er ramt af et tilbageslag med sin rygskade.
Danske Anders Antonsen har derimod kvalificeret sig til World Tour Finals, og han er meget ærgerlig over at høre nyheden om landsmanden.
– Jeg har også selv været i skadesperioder, og jeg ved, hvor vanvittigt frustrerende det er at sidde på sidelinjen og se på andre, der spiller, når der ikke er noget, man hellere vil selv. Når kroppen bare ikke vil, som man selv vil, er det bare frustrerende, sagde han til TV 2 Sport.
– Det kan være enormt deprimerende. Når man kender Viktor, er jeg ret sikker på, at det også er sådan, han har det. Han vil formentlig mere end noget andet bare gerne ud at spille og træne hårdt.
Antonsen fik ikke den bedste start på sæsonfinalen. I første kamp mødte han franske Christo Popov, hvor han måtte acceptere et nederlag i tre sæt.
Torsdag eftermiddag får han chancen for at vende tilbage til den vindende vej, da han her tørner sammen med indoneseren Jonatan Christie.
Axelsen kan derimod ikke gøre meget andet end at fortsætte sin genoptræning, mens han – potentielt – hepper på sin landsmand.